فوتبال نونهالان شهرستان قشم 

شناورسازی پی پشت بر بام قهرمانی ایستاد 



تیم شناورسازی پی پشت قهرمان مسابقات فوتبال نونهالان شهرستان قشم شد. 
 
به گزارش صبح ساحل،  مسابقات فوتبال نونهالان قشم گرامیداشت شهید امیری دوماری  با حضور ۱۱ تیم در ۳ منطقه (قشم ، بخش مرکزی و  شهاب - حرا)  برگزار شد
و با قهرمانی تیم شناورسازی پی پشت به پایان رسید و تیم طبل جوان به مقام دوم دست یافت. 
در بازی  نهایی که در وقت های قانونی چهار مهار مساوی شد  در ضربات  پنالتی تیم شناورسازی با نتیجه ۷  بر ۶  تیم طبل جوان  را شکست داد و قهرمان شد. 
در پایان این مسابقات یوسف بدوی و الیاس ابراهیمی از تیم شناورسازی به ترتیب به عنوان بهترین بازیکن و دروازه بان برتر، شاهرخ ایرانی  از تیم طبل جوان به عنوان آقای گل معرفی و  تجلیل شدند.
آیین اختتامیه مسابقات نونهالان قشم با حضور مسئولین ورزشی، اعضای هیات فوتبال، جمعی از پیشکسوتان فوتبال و همچنین استقبال خوب خانواده ها در فضایی شاد در مجموعه ورزشی شناورسازی پی پشت برگزار شد.
رئيس هیات فوتبال  گفت: برگزاری مسابقات در تمامی رده‌ های سنی جز برنامه های محوری این هیات است که با همکاری تیم‌ها، باشگاه‌ها ، اداره ورزش و جوانان و سازمان منطقه آزاد قشم  پیگیری می‌شود و نقش مهمی در توسعه رشته و ایجاد انگیزه در بین ورزشکاران دارد.
عبدی، با بیان این که امور فرهنگی در کنار فعالیت‌های ورزشی جز اولویت های هیات است بیان داشت: توسعه کمی و کیفی فوتبال به همکاری مسئولان و صنایع نیاز دارد.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها